mandag 28. juli 2008

Countdown!! 2 dager igjen:D

Okey, då va me kommt t siste mandagen i Norge i 2008. Fytti grisen, akkorat som om alt blir så alvorlig liksom. Nå har eg fått all den opplysningen og informasjonen eg trenge t å reisa. Tingene mine e foreløpig strødd udøve golvet på rommet mitt, men itte en time og to e d åg i orden. Utrlolig mye som ska oorganiseras før en sånnein reise. Eg har liksom tenkt at eg sko venta me å pakka sånn at eg sko sleppa å få for god tid t å ta me meg alt eg eie og har, men nå føle'g nesten at eg har litt for lide tid t å pakka på:P

På onsdag kl 07:25 går flyet fra Sola. Hekkan eg komme t å ver så nervøs. D har på ein måde egentlig ikkje gått opp for meg at eg ska reisa ennå, okey nå som eg pakke begynne d å siga litt inn(to dager før liksom! Flott!) Jaffal, mor e heilt vekke, hu fatte ikkje at eg ska reisa og komme nok ikkje t å innse d før itte eg e borte vekk. Nå va Eirin innom for et par timar siden - jett om hu sørgte for at eg får ein behagelige flytur! Til å me ei minivifta fekk eg i tilfelle der ikkje va aircondition på flyplassane<3 I mårå ska eg t Sandnes og t Stavanger sjøl om eg overhodet ikkje har tid, men der e jo alltid någe eg klare å utsetta t siste liten så sånn e d. Eg irritere meg sjøl me min uforutsigbarhet. Men, men...

Eg har lest en del på Lene sin blogg og eg kjenne eg begynne å bli passe nervøs, men d virke samtidig som hu har d sååå kjekt:D Hu har kommt t Colorado som ikkje e så langt ifra meg, jippi! Therese og June e derimot plassert oppi Montana og Ohio så di komme'g nok'kje t å se på ei stonn:( Men nå må eg gå, for eg har altfor masse å jørr, både oppi håve og innpå rommet så hasta la vista!

1 kommentar:

Åshild sa...

God tur :D Kosa deg masse ;D ska følga me på bloggen din :)