fredag 2. januar 2009

Flyplassen i Orlando!


Då va denne ferien og snart øve. Sitte på flyplassen i Orlando nå og vente på at flyet ska gå. Me va oppe kl 5 i dag morges. Eg lige d ikkje, konne tenkt meg å bare blitt her. Eg komme t å legga ud bilder når eg komme hjem! Dette har nemlig vært ei fantastisk uga. Kom på lørdag og reise hjem i dag - fredag, ei uga ittepå. Sundag va me på kanotur me heile familien Zwiener, mandag og tirsdag va Disneyworld, onsdag va shopping - møte me Ingrid!!<3,>D har vært så sabla kjekt alle dagene og bare d å bli kjent me Kim, ha någen å snakka me sånn skikkelig, har vært utrolig kjekt. Foreldrene hennas e psykiater og psykolog(fader, vett'kje koss eg skrive d) så me har t felles at me begge vil bli någe innen psykologi. Eg komme t å legga ud masse bilder når eg komme hjem, men e litt busy akkurat nå, så d får bli då;)
Godt Nyttår alle samen foresten! Nå va der jammen meg bare 5 måneder igjen...
Savne dåkk alle samen veldig masse!<3<3

2 kommentarer:

Solveig Møskeland sa...

godt å hørra at du har det bra!!Godt nyttår Maren! savne deg<3

Maren sa...

Solveig! Kjekt å snakka me deg i går! Savne deg åg MASSE! Og glede meg kanonmasse t du komme i mars!:D