fredag 26. desember 2008

Julen 2008

Javel! Eg e en sabla dårlige blogger. Eg tog INGEN bilder på julaften eller på Christmas Eve som faktisk e dagen me feire her. I mårå ska eg t Florida og d glede eg meg knallmasse t! Då får eg treffa tyske Kim og familien t Dan:D Blir så koseligt atte. T jul fekk eg høytaler t iPoden min og d blei eg knallgla for! Heilt konge:D Av mor og far fekk eg et smykke me ei discokula i bånnnen:D D va knallfint! Tuuuusen takk - og fra einar og vilde fekk eg matchane øyredobber:D Takk! Eg fekk pengar av resten av familien t å shoppa julegaver t meg sjøl t. Eg va UTROLIG overaska når eg åpna di onna treet i går:P Men d va kjekt fordi om! Eg tar me meg klenå t Florida - så tusen takk t Tante Britti m/familie!, Onkel Jan m/familie!, Farmor og Faffar! og Måmmår!:D Fekk åg ny mobil, smykkestativ og smykkeboks, solbriller og lommebok! Takk t alle sammen. Av Derek og Nathan fekk eg åg to filmer - ein TOTALT chickflick og ein som hette The Love Guru me Mike Myers, Justin Timberlake og Jessica Alba! Den va kjempeløyen - Timberlake e faktisk en utrolig god skuespeler. 

Me va hos Shelley(ei venninna av Barb) på julaften og hadde polsk jul:D Der va 9 retter og d va heilt fantastisk mad:D Nam! Me hadde litt konkurranser ude ittepå - eg e sterkere enn Nathan, men ikkje Dan - d fant eg ud. Åsså hadde meg og ei beintøffe dama(hu e brann"dama" og har massive muskler på armane) konkurranse om kem som konne holda håndå neri iskaldt vann lengst. Me bestemte oss for å "call it a tie" - sa eg at hu va beintøffe:D hehe... ja eg vett, skrøyd litt t... men d va liksom litt press på meg då - e jo fra kalde Norge - viss d hjelpe så hadde'g'kje følelser i den håndå ittepå...

På 1.juledag som e julefeiringen her va me hos besteforeldrene t guttane - Vern og Ginny i GreenValley som e en pensjonatby nær Phoenix. D va koselig - veldig chill. Trengte ikkje kle oss opp någe særlig åsså hadde me mexikansk mad t julemiddag. Litt spesielt, men utrolig koselig! På ein måde føles d liksom litt som om at eg ikkje har hatt julaften ennå - vente liksom ennå. D e litt merkelig men eg prøve å øvebevisa meg sjøl om at eg faktisk må venta et heilt år t julaften nå...hmmmm... Me åpna alle gavene på morningen någe som va veldig greit. D ska liksom ver sånn at Julenissen liksom har vært der - sjøl om eg tror egentlig ikkje han fins så eg ser liksom ikkje heilt poenget i det, men men... HAHAHAHA....

Der komme bilder når eg komme hjem igjen på 3 januar 2009;) To be continued....;)

1 kommentar:

Solveig Møskeland sa...

God jul min skjønne! Savne deg mer enn du ane!