tirsdag 9. desember 2008

Dagen i dag

Javell, då va d tirsdag. I går jekk eg jemm itte fransk fordi eg følte meg litt dårlige. Så jekk eg og la meg og sto opp kl.5. Eg føle meg mye bedre i dag og eg tror eg trengte ein dag bare sånn heilt generelt. D e jo jul nå og eg må jo sei at eg savne jemma ganske mye. Eg prøve på ein måde og unngå d men d funke bare ikkje. I dag såg eg ein skummel film når eg kom jem - Vacancy - og eg visste eg ikkje burde se an fordi eg blir alltid så inni helsikken redde - men selfølgelig jor eg d fordi om. Så ittepå satt eg bare heilt i ro og følte der va någen rondt kver en krog. Eg tog opp telefonen og tenkte Shit nå komme di t å kutta telefonledningene(siden d jor di i filmen) men så svarte Barb. Eg spørte ka di di sko komma hjem og forklarte situasjonen. Di komme ikkje hjem før halv 10. Hekkan d va lenge. Men siden har hu sjekkt opp om meg to gångår for å se om d går bra, og nå e alt heilt fint:D hahaha, eg e altfor pysete. 

Rett itte skolen i dag va eg me Riley t en iskrem butikk. Der spiste me vanilje/sjokolade/karamel is - di har fantastiske iser her altså. Åsså jekk me bort t Target og kjupte en del accessories. Eg kjupte julegave t Amber på laget. Siden me har sånn Banquet i mårå me volleyballen åsså har alle en Secret Santa person - og eg har Amber. D e ei av tvillingene:D 

Eg hadde fransk eksamen i dag. Folk i franskklassen min suns sikkert eg e heilt luni. Tingen va den at eg va så gira fordi eg tenkte på alt eg sko huska så eg lagte nok et stort rabalder og nervøste sikkert ud alle! hehe.. men men, d jekk bra me meg:D Eg fekk 100%. Då va eg fillen Lykk-ELIG! D va liksom snakke eksamen - snakka på fransk i 5 minutter - I Dare You!

Nå sitte'g bare å vente på at di der luniane ska komma jem:D hihi... Foresten eg såg Lene hadde skreve på sin blog at hu vil ha julakort. EG ÅG VIL HA. så viss dåkk har lyst å senda t meg så jørr gledelig d! Eg sette virkelig pris på d, og eg LOVE at eg ska senda tbage:D:D<3<3<3

Ellers så har eg akkurat fått vida at Solveig komme her i begynnelsen av mars! Hallejula:D Weeehiii! D glede eg meg t!

Ingen kommentarer: