tirsdag 16. desember 2008

Desember, som vi er sååå glaaa i<3

Kagebaking:D...me Riley
Meg og Riley bakte t Fransken sist fredag. Me sko ha frans"fest" i klasserommet siden d va ca siste dagen. Riley kom bort t meg åsså bakte me! D va veldig koseligt. Og d e d bildene e fra nerfor. I helgå så blei eg ferdige me Twilight å fyttifillen den va bra:D Heilt kanon! Så eg begynte på den andre bogå åg New Moon og blei ferdige me den i matten i går. Nå lese'g nr tri Eclipse:D Dødskjekke serie. Selvfølgelig såg eg filmen på lørdag, og ja eg vett, an va halvparten så bra som bogå, men ka kan en egentlig forventa? Så eg elskte filmen åg eg!:D Nå har eg nettop hatt eksamen i U.S Government - hvilket ikkje jekk så sabla bra, men eg ska nok overleva. I mårå e d fransk og engelsk eksamen. Viss eg får 146/150 på fransken så har eg en A i fransk, men eg tror ikkje d komme t å gå så bra heller så eg satse på å bomma på færre enn 25 og få ein B! I mårå e d bare sociology eksamen fordi eg slapp og ta matte eksamenen! Meg og ei aen i klassen min va di einaste fordi me har A+ så hu såg ikkje vitsen! Sånne leråra lige'g:D:D
På fredag ska eg på shopping i Phoenix me Kyla, Sam og Jessica:D D blir sikkert kjekt. E ca. to timer å kjøra, men di har et veldig bra kjøbesenter der så, weeehhiiii!:D Eg ska åg ver veldedige av meg å pakka inn presanger i kirkå der pengene går t Navajo skoler og reservater:D

Sjå på huuuuuu:D
Disse brownie-cookies-ane va snadder:D
Meg og Riley, veldig fiiint bilde....Nottt
Veldig overaska når di kom ud i god behold:D
Riley<3
Mmmmmm.....
Pumpkin bread og Brownies<3
Brownies<3

Når en pepperkakebaker baker pepperkake kaker...
Dette e nå då ei lidå stonn siden, men eg tenkte eg konne putta d inn her uansett. Denne dagen lagte me pepperkakehuset. Alt va pakka og klart i en boks så d va UTrolig lettvint..litt for lett suns eg.... men d va koselig. Nathan va me og pynta og i motsetning t meg så blei huset vannvittig fint når han dekorerte d. Eg splæsje liksom litt her og der me glasur åsså fikse'g me litt snob i hulterbulter der eg får plass. Nathan derimot dekorerte ikkje bare me symmetri og orden, men og itte farge. D va umulig å fulla hans fodspor så eg jore bare mitt besta. D versta va jo når eg sko lima dette huset samen. Hekkan, d va fager'kje enkelt altså. Eg sko liksom laga knekk men d blei bare klompete så eg heiv d ud. Eg prøvde sikkert 4 gångår før eg "fekk d t". D blei någe svart någe, lokta brent jor d åg - Huset hang jaffal samen!!! D e d viktigaste:P heh, ikkje någe bra kåne emne eg nei....
Nathan og Barb me "The Gingerbreadhouse"
D fina symmetriska huset vårt:D
Taget, d blei litt uklart:P
Koselig, snøøøøøø:D:D
Tatt ovenifra "Flybilde" haha

3 kommentarer:

Lene sa...

Maren!
Det saag kjempe koseligt ut! :)
Uansett om han der verts boren din saag litt sinte ut ;p hahah

men duuH! Eg har provt aa ringa te deg, men du tok ikje telefonen.. Ring meg ein dag ok ??

Love u <3

Lene sa...

call me!!
17192050494

Lene sa...

Eg meinte ring meg paa
17195020494
;p haha

Love u <3