onsdag 25. mars 2009

Solveig for meg sjøl i 10 dager!<3

Okay, Maren har hatt alfor masse å jørr i d sista så nå legge eg inn en blogg for na siden nå va d på tide. Eg hadde d heilt fantastisk når Solveig va her og d tror eg hu hadde åg. Ikkje bare fekk eg oppleva mer av Arizona enn eg normalt pleie jørr, men eg fekk ei uga me ei fantastiske jenta! D e litt løye, fordi der e liksom ingen verdens ting som Norge og Tucson har t felles besides me, så d va litt kjekt å få vist litt av ka d e eg har jort d sista året:p Bildene forklare d mesta av ka me jor om dagene. Tusen takk for at du kom Solveig! Eg hadde d kjempekjekt!

Solveig:D Påvei t Romero Pools
Riley og Solveig at the Foothills mall
Solveig og meg på Bruegger's - bageeels
Me jekk bort for å spisa forgåst
Solveig og hooka:P
Meg og hooka:p
Meee:D
Meg og Solveug, klare for club-en;)
Solveig klar t å gå på tuur:D
Sporty Sooooli<3
Sporty Maren:D
Meg og Solveig får neglene jort  - manikyr oooog pedikyr:D
Meg og Preston!
Solveig og Ringo:P
Barb og Meg:D
Solveig et Moi:D
Weee:D
Dette toget va me i Wild Wild West me Will Smith! OMG
Dette va någen skuespelåra som hadde en opptreden - humooor^^
Old Tucson!
Solveig og meg på DV8
På tur t Sabino Canyon me Jen, Alec, Brian og JT
På skolen torsdag:D
Bonanza poster-ene
Solveig og John Wayne

Ingen kommentarer: