mandag 4. mai 2009

Spring Break 09!

Den beste Spring Breaken i mitt liiiiv! Ska bare fortella kort om den ja:D Kyla, Sam og meg va di einaste hjemma så me hadde d heilt fantastisk. Fussta helgå reiste me t Phoenix og kjupte kjole t meg t Prom. Eg fant ein gule kule ein som eg likte veldig godt og eg kjuptan. Me traff verdens kulaste dama inni den butikken. Hu va dønn ærlige og sa akkurat d som fallt na inn. Hu hadde kort hår og hetta Mel. Masse gode tips om hår, sminke og accessories! D besta av alt komme her: Hu jekk på prom i jeans! og ikkje nok me d, men hu blei PROM FREAKIN QUEEN i tillegg. Bomb ass dama altså, der e ikkje ord. Hu adda meg nettop på facebook. Eg e venn me verdens kulaste dama. Word

Åsså slo Kyla opp me typen(som hu for tiå e tbage samen me nå, men d e uvesentlig) og me begynte å gå på parties:D Me hadde d knallkjekt og blei kjent me masse nye folk. Då Chelsea kom hjem va hu bummed out. Me kalte d for: "THE NEW ERA"

Ingen kommentarer: