mandag 11. mai 2009

Twilight mania

Dette året har vært et skikkelig Twilight mania år. Mest fordi at filmen kom ud dette året. Der e mange som leste bøgene når di fusst kom ud, men så e der sånne som meg som eeeelske å lesa ting itte alle andre. Eg e stolte øve å sei at eg har i dag den 11. mai  blitt ferdige me å lesa ein heile serie av någe som helst i mitt heila liv! Sinnsykt bra bøger, så for dåkk som ennå ikkje har lest di, så e di sterkt t å anbefala!


Ellers i dag så leverte'g inn ein stil i engelsk som eg skreiv i gårkveld fra klokkå 12 t 2. Gaaawd, eg va trøtte i dag. Itte skolen kom eg hjem og øvde litt på fransken t i mårå - me ska ha et skuespill og eg må memorize 16 linjer:O Så hang eg me Jen, Brian og JT seinere - kor me endte opp på Starbucks som vanlig<3

I mårå e d presentation av skuespelet i fransk, åsså ska eg striba håret på onsdag, torsdag har eg finale i psykologi og fransk, og fredag e d finale i aerobics og engelsk.

Ingen kommentarer: