mandag 4. mai 2009

Brianna Marie Zwiener is in tha House!

Bri kom her den 9 april og reiste igjen den 16. Hu e liksom suskenbarnet mitt her, og bor i Iowa. D va kjempekoselig når hu kom, og d blei ei chillings uga me lide stress og masse kos:D Me va på kino og såg Fast and Furious - Paul Walker<3 

Meg og Bri i bilen på vei t Green Valley kor Grandpa and Grandma bor:D
Meg og en tremann:D

Barb 50 år! Øyredobbene fekk hu av Bri åsså fekk hu smykket av meg:D D e en "Open Heart" kolleksjon som "Dr Quinn"  <---- viss någen huske henna;) har lagt:D
Dan fyllte året tri dager før og dette e litt av d han fekk! Den koppen e fra meg. D e porselen, så eg tegnte på an og steiktan i ovnen så blei an så fine atte:P
På vei t Green Valley, her kjeda eg meg...:P
Me male egg! Barb hadde kokt di, åsså malte me di:D
Så fiiiiine di blei!
Famous Dave's, eating 56 year old dinner:p baha
Påskegodtet me fekk når d va påske!:D Weeee
Barb si flotte 50, nifty kaga!:D

Ingen kommentarer: