søndag 10. mai 2009

En Solskinnsdag!

I dag e d morsdag her i Amerika så eg tenkte eg sko kjøba en blomsterbukett t Barb, åsså har eg skreve et fint kort t na. Me ska på en konsert me Nathan om en halvtime tror eg, så d blir jo kooooooooooooselig.

I går va eg hos Michelle sitt hus og hadde pool party me volleyball jentene:D D va kjempekoselig, og me spelte volleyball i bassenget. Itte d jekk eg hjem og låg ude og solte meg litt før eg stakk øve t Kyla kor meg, Kyla, Sam og Grant bada. D va veldig koselig. Der e så syykt varmt her nå - 34 grader - grue meg t å komma hjem t kalde Norge:S hehe...
På veien hjem stakk eg innom Jen sitt hus siden hu bor rett på veien. Jen og Brian ska på "backpacking trip to Europe" i sommer, bare to dager itte eg reise. D hørres så sinnsykt kjekt ud - seks uger!

I dagene som komme e eg fullbooka. Me alle graduation partieså så blir der en del å organisera:P 

Eg holde for øyeblikket på å lesa "Breaking Dawn" - fjerda bogå i Twilight serien. Har sikkert lest den bogå i 4 måneder nå - d e gale altså, men eg har bare liksom ikkje tid.

Tiiit tiiit!
Vannet e til og me varmt:D
Lesa for harda livet

Ingen kommentarer: