torsdag 14. mai 2009

Arizona, Hjemreise, Finales og siste dager på skolen^^

Javel, då va d ant siste dagen på skolen. I dag sto eg opp 6:20am og va klar t fransk eksamen. Eksamenene e ikkje så vanskelige her så di e hjemma - eller faktisk så komme d heilt an på ka fag du tar. Der e nemlig forskjellige vanskelighetsgrader på klassene. Honors og AP classes e vanskeligere enn vanlige klasser, men så får du åg mer credit for å ta di klassene. Du trenge "a certain amount of credits to graduate" så d e best å ta sånne klasser dersom du vil komma inn på skikkelig gode universiteter. 

I dag tog eg Psychology og Fransk eksamenen. Åsså fikk eg veda at eg ikkje trenge ta matte eksamenen fordi eg har A i d faget:D YAY! I mårå treng'eg då altså bare ta engelsk eksamen åsså e eg ferdig!:D D e heilt sykt. Nå e d bare ein dag igjen, en haug me graduation parties åsså e d graduation på tirsdag. Der e någe som hette "Senior Breakfast" på mandag, kor eg fekk lov å komma. 

I mårå e d to uger t eg ska hjem. Eg kjenne d e blanda følelser, og vett egentlig ikkje om eg vil hjem heilt ennå altså. Eg glede meg liksom heilt enormt t å se mor, far, einar, vilde og familie og venner igjen, men omgivelsene her e så deilige. Der e 34 grader kver dag og ikkje trenge'g tenka på paraply, gode sko eller gode nok kler. Her går d i flip flops og comfy kler. Ikkje bryr di seg mye om dyre merkekler eller kor klenå e kjupt. Der e liksom ikkje anledning t å tenka kvalitet, her e d å få d så lett og enkelt som mulig. Herlig, og eg slappe virkelig av når d e sånn.

Eg komme t å savna varmen, men på samme tid så kjenne'g at d blir deiligt å komma hjem t en peis så faktisk fyre fordi der e så kaldt at en må. Eg glede meg t å komma hjem t den ferska og friska loktå av Norge, norsk regn og norsk natur. Gaawd, eg elske Norge.

Der e mangen som spør meg om eg har tenkt på å komma tbage. På ein måde har eg kjempelyst å komma tbage. Gå på college på UofA og ver rondt Chelsea og Kyla, men på samme måden så e der liksom ein liden frykt inne i meg som e litt redde for at viss eg komme tbage så vil d ikkje bli d sama. Så på ein måde så har eg bare lyst å la denne opplevelsen ver og forlada alt når d e på topp. D e så vanskelig, for eg har liksom blitt så gla i denne plassen og folkå som bor her. 

I går stripte'g håret fyi, så nå e håret mitt litt spregare enn d va:D 

Karolina, Britney og meg:D (Di e i matte klassen min:D)
Di sa di va proffe og at di konne fokusera me kameraet mitt, I Don't Think SO!
Dette e Jen<3
Psychology!
Aerobics! <3
The counselling office!
Constitution!
Dette e en fantastisk ironisk plakat. Eg ser for meg alle elevene gå forbi denne plakaten, men han mannen prøve å overbevisa di om at drugs ikkje e bra for deg. Vel, tingen e den at ca halvparten og mer en d har ein eller aen gang prøvd drugs. Ein i klassen min kom til og me høge på skolen ein dag. Denne plakaten e obviously ikkje så overbevisane:P haha
Ude på campus. Bygningen t venstre e gym hallen
I fransk:D Vivien(fra Tyskland) og Ginger(opprinnelig fransk)
Sarah (, Brittany,) og Jonathan - skuespel i fransk
Rigge t før skuespelet begynne
Meg me min burrito på Nico's
Meriah, min torsdags lunsj venn, Dette va siste dag me hadde lunsj samen:(
Meriah me sin Enchilada

2 kommentarer:

Solveig Møskeland sa...

Hei Maren! oouh, når eg leste deg så blei eg på ein måde litt lei men mest gla fordi du komme hjem. Men eg kan forstå at du savne det.. T å bare ha vært der i 10 dager så blei eg forelska å stedet. Varmen spesielt! Men d ska ble utrolig godt å få deg hjem. eg tenke mye på deg vennen!
Stooor klem fra meg <3

Arizona Chelsea sa...

Hei! jeg kjenner ikke deg, men kom tilfeldig vis over bloggen din..
Vittig å lese dette for jeg heter Arizona, og skal til Arizona for 21 års dagen min :)

Virker som om du har det kjempe kjekt der nede! :)
Hilsen Arizona Chelsea fra Bergen ;)