mandag 29. september 2008

Littegranna forskjelligt vettu;)

Her har me d flotta mesterverket mitt som eg lagte på sundag(i går) hehe... D va t et prosjekt i Engelsk, "Picasso Project". Tingen va at me sko lesa ei bog åg laga et "kunstverk" basert på den teknikken som Picasso brukte - kubisme. E der någen som klare å jetta ka bog d e? Hadde d ikkje vært for den flotte blåe dragen min i høyra hjørna tror eg ikkje någen hadde klart d. 
For di som ennå ikkje har skjønt d så e d "The Kite Runner" av Khaled Hosseini. Jysli fint, ikkje vel:p. 
Ska sannsynligvis presentera d i mårå, fekk ikkje tid t meg i dag.
I mårå ska me på kamp the Salpointe, som eg har trodd e Southpoint heila tiå. I dag på trening sa eg t trenerane at, d e så vanskelig å skilla mellom southpoint og salpointe. Coach Baker svarte meg me: Southpoint, what is Southpoint?, Hekkan eg e så off. 
Heldigvis va der ei aen jenta på laget som åg hadde trodd d va d fusste gang hu hørte d. Hehe, eg hadde jaffal en unnskylding, d hadde ikkje hu. men, men
En aen løyen ting skjedde på fredag då eg va på min fusste fotballkamp i mitt liv. Der va utrolig mange som snakkte om en dude så hetta Sonic. Någen av jentene på laget mitt sa liksom t folk, ska du t Sonic itte kampen. Eg tenkte ikkje så mye øve d før folk begynte å spør alle om di sko t han her Sonic itte kampen. Hekkan for et stort hus han må ha tenkte eg. Så spørte'g Sarah "This Sonic guy, does he have a really big house or something, cause it seems like a lot of people are going?". Hu bare lo og ittepå fekk eg veda at Sonic va en liden udeplass kor du bestillte mad. Nice Maren....

Eg legge me en link! Se på den. Eg e der. Viss du går innpå linken komme du t ei siå der du kan lesa om kampen mellom Sunnyside og Ironwood. Dig for the Cure va tittelen på kampen. Heile salen va dekkt i rosa. Rosa ballonger, folk hadde rosa t-skjorter og ballene va rosa. Alt va perfekt. Me dedikerte kampen t Margie, ein av Coachene som har hatt bryst-kreft. D va et flott arrangement og me vant, selvfølgelig:p Så stikk innom og sjekk, viss du trykke på slideshow som står litt lenger nere på siå så kan du se masse bilder fra kampen!


2 kommentarer:

Lene sa...

Haha Maren :) Du e saa lojen, aa sode daa:) haha! Sonic;P

Haape du har det bra :) ring naar du vill <3

Love uuu<3

Anonym sa...

Hei Maren ^^
E innpå bloggen din så ofte eg kan, men savne nye opptateringar ;)
Håbe du kose deg knall masse :)
Traff søsterå t Elisabeth å di i dag på jazzercisen, flinke di e begge to! :)
Koss e di med deg i USA?
Savne deg søta :*