onsdag 3. september 2008

Paa Skolen

Okey, naa sitte'g paa biblioteket og kjede meg. Eg har matte neste time og eg grue meg. Eg foole meg litt daarlige i dag, saa eg tror eg skippe trening itte skolen. Eg har fortsatt vondt i brystbeinet eller ka d e, og eg konne nesten ikkje joerr naagen ting i Aerobics i dag. Sk t Stan itte skolen, han e trainer-en paa skolen, saa forhaapentligvis kan han hjelpa. Eg har vondt i haave og, saa d joerr d ikkje saa mye bedre. Matte suuuge, serioest... D va egentlig alt eg ville sei

2 kommentarer:

Far sa...

Howdy....
HoHo...hold your horses.
Matte og forsåvidt alt annet av kunnskap skal repeteres på en nytende måte, slik at det naturlig faller på plass innenfor hjernebarken. Bla gjennom sidene i læreboka..stopp ved hver side og ta ett overblikk. Vet du hva det handler om og kan svare på kemm, ka, kossen og koffor -> gå videre. Hvis ikke, merk siden, les litt gresk mytologi på gammalnorsk, ta frem siden igjen og...puhh så mye enklere alt ble.

Maren sa...

Oh My Gosh! Fusst av alt, slutt å sei Howdy... Di snakke ikkje sånn her. For d andra, matte suge å sånn e d egentlig bare...For d tredja, den metoden din me bla gjennom bogå e ganske bra(ska huska d) og for d fjerda, for guds skyld ikkje dra inn gresk mytologi og gammalnorsk inn i bloggen t dåtterå di EVER again. Okey, takk... Gla i deg Far!<3