mandag 1. september 2008

Labor Day!!

Litt bilder fra Freda'd og Scrimmage i Sabino!:D























Heisann adle i hopa! (d va hemma), anyway - koss har folket d jemma? Eg hørre lide fra dåkk:D Lure litt på koss d går så send meg en mail eller någe;) hehe... Eg snakke mye me mor og Martha Kristine - Skype e en FLOTT ting:D

Uansett, i dag e d labor day og eg har hatt fri, nesten jaffal - komme ikkje unna Volleyballtrening i 3 timer fordi om. Eg konne ikkje trena så masse i dag siden eg så vondt i brystet. Har hatt d i to dager nå så eg snakkte me Coach Reese i dag og hu sa eg kanskje hadde fått et ribbein ud av ledd på ein måde, hehe... Eg snakkte litt me ein gutt som går på skolen min, mens eg satt og holdt styr på poengtavlå. Han  va veldig koselige, ligne litt på Nathan i One Tree Hill, hehe...snadder..kødda - dette e ikkje bra for mor og far så eg kan ikkje snakka mer om d. Jaffal, d e kamp i mårå og eg har planer om å ver en fantastisk manager og heiagjengleder fra benken! Entusiasme e alt:D
Snakkte me Lene og i dag, beskjed t henna: Nå skrive eg på bloggen min:D. Hehe, eg vett at der e mange som sjekke bloggen min oftare en eg legge ud blogger(eg lige jaffal å tro d) hehe... Å eg ska bli flinkere t d, Love (as in promise).

På fredag va me på scrimmage på Sabino og d va veldig kjekt! Scrimmage e liksom en slags treningskamp kor du spele mod et lag men ingen av lagå har lov å tella poeng eller någe. Me satt på stoler langs sidelinjå og i andre enden av benkene satt di å snakkte om någe -  åsså sa någen - Tell her, åsså såg alle på meg! Sallan, dette låve ikkje godt tenkte'g bare. Så sa Sarah "Get ready to play Maren". Oh my gosh, plutselig va eg ude på banen, skjelven som en fisk( ikkje d at fisker skjelve men..) jaffal, før eg visste ordet av d va d som om eg va i en film. Malyree(posisjon: setter) sa Are you ready for this Maren? å eg va liksom skikkelig sånn - Oh Yeah! Bring it on tenkte'g bare. Så hoppte'g i loftå og killed'an. Point ropte'g glae som eg va der eg spratt opp og ner på banen. Någen gångår e kanskje et lide Yes!, nok...

Ellers har eg vært på kino og sitt Pineapple Express på kino, fascinating movie må eg sei. Den va fantastisk løyen t tider, og någen gångår bare sååå grotesk. Eg hadde liksom ikkje ord. Ellers har eg shoppa litt. Kjupt nye sandaler, to UofA t-skjorter, sokker, mascara, ansiktsrens og smoothie:D:D:D hehe...

På lørdag hadde me faktisk besøg av to andre utvekslingselever fra området. D va någe Aspect ville me sko jørr så Barb og Dan meldte seg frivillige t å ha di her. Zak-områdesrepresentanter min va her åg. Zamzam fra Tanzania og Lena fra Tyskland va her. Begge va knallkoselige! Og eg va heilt i hondre. Sang til og me den Sør Afrikanske sangen for di. Någen ganger tenke'g bare "Spar di Maren!". Men alltid for seint. D va jaffal veldig koseligt:D

Så nå ska eg legga meg siden eg e trøtte. Bildene som følge me e fra Scrimmag-en på fredag;) Love you all my dear ones!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Maren, du e den perfekte utvekslingselev!!!! HAHAHAHHAHA
love you

Far sa...

Kult med volleyball ? Ser de spele med libro så det é nok ganske avansert ja. Men du bler dridgoe ift. te nivået i norge.

Kjempestolteglae i deg

Maren sa...

Takker og bukker Alexandra:) Love you 2^^!

Far: Takk, hehe du vett ( vifte på håret);)