tirsdag 14. oktober 2008

Goldwater Tournament!

Okey, I helgå va d turnering i Phoenix. Me reiste opp rett itte torsdagskampen og fekk dermed fri fra skolen fredag. Me har høstferie denne ugå(ei uga seinere enn i noreg). Eg låg på rom me Mya, Bri, Morgan, Michaela og Emily. Der va litt drama på vårt rom pga. uenigheter. Slapp av, seie'g bare. Uansett, eg hadde d heilt KONGE! D va en utrolig kjekke turnering og me jore d ikkje sånn alt for dårlig. Kom på fjerde plass i vår divisjon:D D hørtes ganske bra ud, jor d'ikkje vel? Vel, egentlig så kom me på 20ende plass av 32 lag, så eg foretrekke å sei d på den fusste måden! hahah... Starter setteren vår blei skada fusste kampen fredag så hu va ude ganske tidlig, altså måtte me t me andre setteren Autumn. Hu e sånnei herlige jenta og hu jore d kanonbra! Hu e foresten ein av tvillingane. Di andre jore d åg veldig bra, men d e lett å se at di ikkje e vandte t turneringer. Fredag kveld hadde kvert rom kversin sketsj der me sko imitera enten seniorane eller coachane. Eg va coach Gallagher, veldig morsomt! hahaha(dåkk fatte ingenting for dåkk vett'kje kem an e ein gang, men eg va veldig god som han, d ska eg fortella dåkk!) Anyway, på slutten av alle sketsjene kom alle seniorane opp på senen og hadde en liden announcement! WIHIIII! Eg va en del av laget blei eg fortalt, og nr 17 va fra nå av mitt nummer. Halleluja, konge flott seie'g bare. Eg va i hundre og me hadde en store gruppeklem og greier. Di lige meg veldig godt ser dåkk - hu der snilla maren;) hahahaha. Eg elskte d:D

Lørdag spelte me åg kamper og spiste før me reiste hjem. Va hjemma i elleve tiå, så eg jekk så å sei bare og la meg itte på.

Her sitte me å spise før me ska reisa
Taylor
Meg og Mya
Bri, Jessica and Amber
Autumn, Morgan and Michaela
Amber and Autumn
Kirsten, Malyree, Michelle and Amy i gymsalen
Amy, Michaela and Sarah
Coach Garwaki and Margie
Amy og Michelle e kapteiner for denne kampen
Før kam
Autumn, Jess, Michaela and Amy
Coach Baker e ref
Coach Lang e ref og lade som om flaget e et sverd som han putte neri slirå....haha....veldig løye
Under kampen
Skada setteren vår Malyree og morå hennes
Pausen
Udfor hallen før kampen
På restaurant fredags kveld - Michaela
Mya
Bri og Mya rondt bordet
Malyree and Kirsten
Mitt bord:D Amber, Autumn, Taylor, Bri, Mya, Meg og Emily
Malyree, Kirsten, Michelle og Amy
Me prøve å laga funny faces men d fønke ikkje
Eg konse sånn at eg ser sure ud
Michaela, Morgan, Jess og Sarah
Fina bilde:D
Dette e en leg meg og Malyree har - eller di jørr d visst på baseballaget åsså har me adoptert d, altså viss du tar pekefinger tupp og tommelfinger tupp mod kvarandre og vrenge hendene opp ner me di andr tri fingrane på kver hånd mod hagå og rondingene rondt auene, og ser på någen og di ser tbage må di legga seg ner i kiste stilling. Legen hette derfor "Coff" as in coffin - kiste
Dette  bare Taylor som har spist altfor masse fordi hu prøvde å slå rekorden t ei som hette Grace fra sist år!
Amber, Autumn og Meg
Michaela og Morgan
Meg og Jess(haha)

1 kommentar:

Martha sa...

Hey nb. 17!!!!
kjekt aa se bilder, virke jo som du storkose deg jo!
men e du virkeli saa flinke i volleyball at du faar ver me paa laget? d haddeg aldri trodd...
nice work hunn! hoho
kjekt aa lesa om ditt liv, som allti!
aaja, eg HATE oppfolgingssporsmaal! hehe
ps, eg og vil t HAWAII!
ps, i love you (ok, i know, daarli humor, viss du i d heila tatt tog an daa!)