torsdag 16. oktober 2008

Iowa me Dan, Barb og Nathan!

Hehe, akkurat nå e eg i et hus kor di har bed&breakfast. Eg har mitt eget rom og utsikten e flotte! D e merkelig å ver her, me tanke på at d e så langt vekke fra Arizona. Veret e kaldere her og, men d e akkurat som Norge så eg elske d! Der e løv og farge på trenå, grønt gras og masse mais-åkre! Eg snakkte me Per Morten(far t MK) og Martha Kristine i går og di fortalte meg om slekt di hadde i des cora som e nordøst i Iowa. Me e visst sør for d i Iowa city, men Dan visste ka eg snakkte om då eg spørte itte kor d va. 
Me sto opp ganske tidlig i dag, rondt halv 5 og reiste av gårde 5. Me måtte t Phoenix fusst(to timer fra Oro Valley), så me måtte opp litt tidlig. Flyet vårt jekk fra ein kanonliden flyplass som passte meg utmerket. Eg såg nemlig ikkje ud - vrag. I tillegg har eg fått d flotta monnsåret mitt i år igjen, men d e langt i fra så stort som d va sistår så ikkje någe mobb i år, moahahaha.... Jaffal, me leide en bil når me landa og d koste fader bare 16 dollar per dag for helsikken! D e jo kanonbillig. På vei t Iowa city va der pigede meg åg et skilt der der sto Norway 4. D va heilt merkelig, eg ska ta bilde av d på vei hjem på
 sundag. Der e nemlig en liden by som hette Norway her - løye. Nå e klokkå rondt 5 her(me har gått 2 timer fram i tid) og seinere vett eg me ska besøga foreldrene t Dan. Di hørres kjempekule ud, så d blir nok koselig:D 

Ellers kan eg fortella om oppdraget mitt nå for tiå. Som dåkk vett ska eg t Hawaii i februar - d e tur #2!! Hallejula for d! Glede meg heilt enormt, og eg har prøvd å få Lene, Therese, June, Kim og Elisabeth og t å reisa og i går sendte Stine inn sin søknad så d blir bra! 

Ingen kommentarer: