tirsdag 10. februar 2009

Ei uga t Hawaii!

Okey, endelig va der någe innpå siå mi igjen. Sorry, for at eg ikkje har lagt ud någe på så lenge, men eg har vært så busy, og vært litt lei av heile denne blogg/pc-greiå:P Eg e ikkje et teknologisk mennesk. Eg har hatt d utrlolig kjekt i d sista og prøve å jørr så masse som mulig. Eg tenkte på d ein dag - der e jo faktisk bare 4 måneder igjen som eg ska ver her. Eg ska jo hjem ein gang uansettt så eg har liksom prøvd å ikkje bruga så masse tid på pc-en. Eg e i ekstase og ska t Hawaii om 8 dager:D Meg og Kim og Lene og alle di andre som ska på denne turen snakke om d:D D komme bare t å bli så kjekt!(tror eg) Til og me itte turen så komme Solveig! Eg reise t Hawaii den 18 og komme hjem 25. 26 komme Solveig og då e d Rodeo break (me har d i Arizona ser du ja - men d e den einaste staten som har d:p) så d passe heilt perfekt:D Glede meg kjempemasse!

2 kommentarer:

Solveig Møskeland sa...

Hehe.. ååå, eg glede meg sånn. Kos deg i Hawaii:D Gla i deg jentå mi:d snart komme eg t deg:D

Maren sa...

Eg ååååååg! Tusen takk, klare nesten ikkje venta t du komme!:D Gla i deg åg<3