tirsdag 10. februar 2009

Formal 2009

Formal va den 17. januar:D D va knallkjekt og me va alle veeeeeeldig fine:D hehe... Eg kjupte en lilla glitrane kjole og kreppa håret mitt:D Eg va veldig brune, nesten litt for masse brune siden eg tog sånn spray tan:D Meg og Chelsea jor oss klare samen og så kjørte me bort t Chelsea sin far sitt hus for å ta bilder:D I bildet som e rett onna her e d (fra venstre) Jen, Jessica, Kyla, Meg:D, Chelsea, Sam, Rachel, Maxine, Anya og ei jenta eg ikkje huske navnet på... hehe.
Dette e guttene, Jen sin kjerest (huske ikkje hans navn heller), Kyla sin kjerest Grant, Tanner som e Chelsea sin kjerest, og Travis som e Jessica sin kjerest!
Dette va på ballet itte me hadde vært på Michaelangelo's å spist. D va en veldig fine italiensk restaurant:D Der va ikkje någen limousin denne gangen men t Prom ska me leia ein! Eg har aldri vært i en limousin før, men hørre d e akkurat som å kjøra i en vanlig bil, go figure:P haha
Dette e meg og Riley i hjørna bag dansegolvet!:D
Kyla og meg før ballet:D Hu va så søde:D Love you Kyla<3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgHn_QYcu6WpdMOS6SNqD8En-qjCEfUf49qicfdj_5C_ZL_FmFJYniag63BXsIlA2rFPjKe0fgBQo1Di3H_8qQWOOTRBANS4c8TfT5am8czYt5z-LsMyVxyPnzezPw3lDEATGwwAR1dnTI9/s1600-h/CIMG0051.JPG">Her e alle jentene igjen:D Knallgoe gjeng! Itte dansen jekk me t IHOP å spiste "frogåst". D e visst någe di jørr her itte kvert ball:D Me hadde Chocolatepancakes og hashbrowns og cola og stuff like that:D Kjempekos!
Alle jentene igjen:D
<3chelsea>
The Aerobic girls:D haha<3
Chelsea et moi<3

Ingen kommentarer: