tirsdag 10. februar 2009

Maren 18 år!!! Freakin' Hurray!!:D:D

Maren e endelig 18 år:D D va ein stor dag for både henna og meg! Seff:D Btw, eg fekk ca. 4 kager på ein dag! Yessssssss.... Okey, så dagen begynte me at Riley kom øve me muffins, så når eg kom på skolen kom alle volleyballjentene å ga meg kort og sjokolade, åsså fekk eg cookies av Malyree. I fransken hadde Ginger bakt sjokolade/fudge/browne kaga t meg og den va D.E.L.I.C.I.O.U.S!
Itte skolen henta Kyla og Sam og Jessica meg, så traff me Chelsea og Tanner på Sauce. Me hadde to pizzaer - ein me salat på:D Itte d så reiste me hjem t Jessica og spiste kaga hos henna og!(eg fekk resten av kagå me hjem, og kom akkurat på at eg må levera kageboksen tbage snart:p)Seinere på kvelden kom Jen og Brian øve åsså såg me Friends:D D va veldig koselig, og ein kjempekoselige slutt på min 18 års dag:D
Dette e fra kvelden eg hadde borsdagen min på. Me fant et hus me fin valentines day pynt og bestemt'oss for å ta litt bilder - gliiiiis:D
Meg, Chelsea, Kyla og Sam
Sam va veldig begeistra for macbooken^^
Veeeeeeldig begeistra!:D
Hehehe...




Ingen kommentarer: