fredag 1. august 2008

Chill, Lax, Lazy, Avlappa, Rolig - YOU name it;)

Daa va klokkaa 2:33 og eg har naa vaert oppe siden kl. 05:45 i dag maarres. Serioest, d vil ta litt ti foer eg blir vandt t dette. Baade Barb og Dan va oppe saa eg satte meg ner litt me di foer eg sprang ud paa en joggetur. Di seie d e best aa trena om morningen for daa e der ikkje saa varmt. Hadde me meg ei vannflaska, men serioest eg va anpusten, kjente at kondisen trengte en liden push ja. Styrke inne paa rommet av neste stasjon foer eg stellte meg og satt meg inn paa rommet for aa begynna paa bunaden t Mor. Ja, naa har eg jaffal begynt.


I gaar va foresten eg og Dan paa kjoepesenteret for aa kjoeba mac:( D jekk ikkje fordi kortet mitt ikkje funka. Eg faar tilsendt et visa i posten daa saa faar me haaba d gaar. Me va og spiste ittepaa og her e der et bilde fra d


Seinere kom Derek innom og eg fekk hilsa paa han. Kjempekoselige gutte-mann, hehe. Han saag veldig shabby ud i begynnelsen, men han e jo gitarist saa, kanskje d forklare d. Han hadde lik humor som Dan og rondt middagsbordet satt eg nesten me hjerta i halsen saa loeye me hadde d. Me snakkte en del om Nathan og lillebroedre. Hjelp, eg grue meg faktisk litt t aa moeda Nathan. Han virke som en prippen liden hissigpropp. Derek va visst veldig avslappa i saanne situasjoner daa nathan blei sur, og daa blei han visst bare ennaa surare. Dette suns visst Derek va kjempeloeye, men hallo hjelp.! Forhaapentlivis e an ikkje saa galen....eehhmmm...


Vel vel, naa ska eg gaa aa slappa av ennaa mer... heh...

Ingen kommentarer: