onsdag 13. august 2008

Volleyball tryouts!

hei sorry folkens, har ikkje så mye tid for tiå og resultate e at eg ikkje får skreve så masse her inne. Tryouts e ferdige itte i mårå så då e eg back! Eg våkne og føle meg som ei gammale dama kver dag. Me har hatt 3 timer kver dag denne ugå me HARD trening. Eg vett ikkje ka me ikkje har vært gjennom, Beep testen, Cooper testen, 60 meter, høyde, lengde, og i tillegg komme Aerobics som fylle på me push ups, sit ups og kick boksing. Seriøst eg e litt sliten!

Fredag ska eg på kino me to jenter i aerobics klassen min, og me ska se The Sisterhood of the Travelling Pants 2!!! Can't wait! Eg har det fantastiks btw. Storkose meg me Volleyball jentene, di e SÅÅÅÅ snille:D På lørdag ska eg ver me ei fra US. Government klassen min, hu ska ta introdusera meg for alle vennene nas, blir kos. Hu e Norsk og, vett ikkje heilt kor Norsk men hu hette Andresen t ittenavn så...

Snæækeees!

1 kommentar:

Anonym sa...

HEI MAREN:D

Nå har eg såde her og ledd av dine ord:P Hahaha.. hørres ut som du har det bra der borte jaffal, eg misunne deg utrolig mye!:-) E spente på koss det ska gå med volleyballen då?? E du ei kommande stjerna eller?? Hehe. Eg såg mamma mia i går, hørte du hadde sett den ett par tri ganger, så eg satt å tenkte på deg når eg såg an. Eg tippe du grein når der va ingenting å grina av, bare fordi an va så koselige. Men det va an og:) hihi... Eg savne deg, maren! Eg e litt loner i klassen ittesom både du oog martha har dratt. Eller, ikkje akkurat loner heller, eg bare savne dåkk tror eg. Me har fått ein del info om friluftsliv då, det virke knallkjekt! Ska på ein del turer og sånn, også ska me snart på fisketur med klassen:P på langøy. Me har ikkje lov å ha med telt eller stormkjøkken, så det blir sånn der survivor tur nesten, hehe, men eg glede meg! Kanskje eg ska oppretta ein blogg for å oppdatera deg om ka som skjer hjemma? hehehe..
Ikkje så mye som har skjedd ennå jaffal. Håpe du har det fantastisk der borte og at du nyte det skikkelig!!! kos deg masse, du fortjene det;) Btw, eg lo någe sykt når du fikk dårlig samvittighet for at du ikkje hadde gitt han der Zak-duden ein klem... Løg. hehe.


KLEM FRA ALEXANDRAAAAA!!!!