lørdag 9. august 2008

Skolen

Okey, skolen paa torsdag jekk veldig bra! Der e utrolig mange smaafolk i klassane mine daa, men d jekk fint. Eg hadde american history i fusste time, saa aerobics me Mrs.Byrd. Hu e ei utrolig sporty og livlige dama pa ca.25-30 aar. I tredje time hadde'g french og d ser ud t at d kan gaa ganske saa greit. French 3 og 4 e satt i sammen t ein klasse fordi der e saa faa folk som har d saa... Ittepaa va d English me Mr. Pechter og han e en lubben 29 aaring som elske engelsk. Han jekk akkurat ud av UofA(University of Arizona) og d e derfor d fussta aaret hans her paa IRHS. 

Saa kom lunsjen, omg. D va den mest lonely lunsjen eg naagen gang har opplevd. Haha..gaar ud i fra at dette vil bli bedre me tiaa daa. I 5-te oekt va d Sociology me Mr. Long. Han snakkte om seg sjoel i evigheter saa me faar se koss dette gaar. Avslutta klassen me aa synga en sang og spela paa gitar saa mens klokkene ringte og me jekk ud satt han igjen der og sang og spelte for seg sjoel. Loeye. I siste oekt va d Algebra2/Trigonometry. Dette tror eg komme t aa ver den stusste utfordringen min av alle fagaa. Alle di vanskelige norske matteordaa e jo paa engelsk. Satt me 57 oppgaver due(som sko ver ferdige) t neste dag. Masse eg ikkje forsto, men saa kom Derek oeve(vertsbroren min paa 21) og han suste igjennom alt t eg forsto d. Knall greit!. 

Andre dagen va litt bedre, eg fekk bytta American History me US.Government hvilket joerr d saann at eg faar gaa i klasse me bare Seniorer som e di paa min alder. Dette va mye kjekkere og d handla mer om politikk enn d handla om historie saa me faar se koss d gaar. Eg maa hoerra me raadgiver paa Sola aag for aa faa d godkjent.
I aerobics blei eg kjent me to jenter som hette Kayla og Chelsea. Eg ga di nummeret mitt saa sa di at di sko ta kontakt saa me kone finna paa naage. Di e begge liga gamle som meg saa d va kjekt!
I fransken i gaar blei eg kjent me ei som hette Ginger, moraa nas e fra Belgia saa hu va dridgoe i fransk. Kult. Der kom ein gutt som hette Andre inn i klassen aag, han e utvekslingselev fra Tyskland. 

I lunsjen i gaar satt eg ikkje saa masse aleina. Nathan e for sjenert og for kul t aa sitta me meg saa han satte seg me vennene sine paa bordet paa siaa. T slutt va der ikkje plass t alle vennene hans der og di begynte aa setta seg me meg haha. Ben, Nick og ein t som eg ikkje huske. Kjempekoselige va di, og me snakkte og snakkte. Ulempen e at di tross alt e to aar yngre og at di elske aa spela pc. D loegna va at omsider kom Nathan og bort og satte seg paa mitt bord. Hehe... 

D jekk bedre i matten aag, men me fekk igjen 60 oppgaver due to mandag. Saa ska me ha test paa tirsdag, hehe...

I dag ska me paa kino aa se The Dark Knight og Barbara ska fiksa haaret sitt saa eg blir sikkert me henna og shoppe litt mens hu blir frisert. 


Ingen kommentarer: