onsdag 6. august 2008

Skole i maaraa!

Okey, i dag e d onsdag og eg begynne paa skolen i maaraa. Eg glede meg faktisk saa utrolig mye for dette begynne aa bli litt kjedelig. Alt eg joerr om dagen e trena, spisa, se paa tv og brodera bunad:D hehe... D e vannvittig behagelig, men eg savne vennene mine jemma i Norge! Derfor vil det forhaapentligvis bli litt kjekkere paa skolen.

Her e der naagen bilder av meg som brodere og den ferdige huaa eller ka du kalle den tingen du har paa haave. Hatt kanskje??





Eg begynne me aa fortella litt fra loerdag daa me henta Nathan fra en musikkcamp oppe i Mount Lemon. Han va noksaa sjenert men ikkje redd for aa sei ka han meine. Han kan bli vanskelig aa bli kjent me fordi han bare sitte inne paa rommet sitt heile dagen aa spele pc. D gaar i WOW. Seninere paa dagen sko me paa konsert og dette e min opplevelse av d saa ikkje tro paa alt eg seie, men d va SERIOEST d Kjedeligaste eg har vaert me paa i heila mitt levane liiiiv! Der va sikkert 20-25 grupper paa 4 stk i kver som alle sko spela et massivt stykke av enten beethoven eller mozart. O MY GOSH! Seie eg bare, me satt sikkert der i 3 timar og folkaa rondt satt aa trakk t seg musikken akkorat som om d sko vaert loft. Eg beundre di altsaa! D va rett foer eg sovna. Viss me gaar paa naage saant igjen saa komme eg t aa omkomma paa skikkelig. I bilen paa vei for aa kjoeba mad satt di aa snakkte om kem som va flinke og ka sangar som va best og eg bare jatta me. Eg va saaa gla naar eg konne gaa aa legga meg den kvelden. Eg komme aldri t aa gloemma d!

Disse bildene e fra oppe paa Mount Lemon naar me henta Nathan.




Paa mandag kom Dan bort t meg naar eg satt og saag tv i sofaen og hadde visstnok naage han ville sei: Are you ready for this? sa an, Og eg svarte liksom litt saann, No not really. Ka e d naa han har fonne paa tenkte eg? D viste seg at han hadde faatt en mail fra volleyballtreneren paa IRHS (Ironwood Ridge High School) som sa at me bare maatte stikka innom en tur fordi at di hadde en camp der eller naage. Eg sa bare ja me ein gang, for ein gang maatte jo bli den fusste. Me reiste avgaarde me ein gang og vel framme fekk eg hilsa paa treneren og assistentane hans. Han stoppte og opp alle spelaa som foregjekk og ba jentene komma bort saa di konne hilsa paa meg. My Gosh d va flaut. Eg sto bare der aa smilte aa sa thank you i ett sett, haha, maa ha sitt ud som en kjempeteide udlending! De va DOEDSGOE og eg grue meg veldig t Tryouts som begynne mandag.

I gaar(tirsdag va eg inne t registrering paa IRHS kor eg valgte fag og diverse:
Fusste semester komme eg t aa ta:
History/US/AZ
English
AerobicFit
French
Sociology
Algebra 2/Trigonometry

og andre semesteret tar eg:
History/US/AZ
English
Taekwondo
French
Health/Drivers Education
Algebra 2/Trigonometry

Psychology va follt og Total Body Fitness va follt, saa istedenfor tar eg Socioloy og Aerobics.

Eg e veldig fornoeyd saa faar me bare haaba eg komme i klasse me naagen som eg liga gamle som meg vertfall. Sannsynligvis ikkje, fordi eg e Junior.

1 kommentar:

Tante Britti sa...

Hei, hei Maren
Eg blei så glae når eg såg at alt har gått greit, familien så og veldig kjekk ut.
Blir spennende å lese om hvordan det gikk på skolen idag
kyss og klem fra Tante Britti