onsdag 19. november 2008

Culture Fair & Riley Sweet 16<3

I går va d Culture Fair i Fransk. D va faktisk veldig kjekt. Me hadde lagt postere, mobiles (informasjonsting) og brosjyrer som elevene konne se på. Der kom inn masse klasser og me som hadde presentasjonene sto me bordene våres i en og en halv time og hadde 5 minutters presentasjonene våre om og om igjen. D jekk i Edith Piaf på mitt bord og d va veldig vellyka. Eg hadde lagt "Quiche Lorraine" som folk konne spisa viss di ville og eg tulle ikkje, di va dridgoe! Tingen va den at dagen før så hadde eg vært på "Bonfire" me Volleyballjentene og kom derfor litt seint hjem. Barb og Dan hadde allerede begynt å laga di for meg og då blei eg veldig gla. Di jorde nesten alt, eg bare raspa opp osten og putta blandingå neri "crust-en". Eg måtte laga 80 små quicher så d va utrolig snillt av di! På presentasjonen va eg drid tørre i monnen ittepå, eg har aldri snakkt så mye og på engelsk så lenge i strekk. Men d va kjekt:D

Seinere i Sociology fekk me kjempefine sang av Mr. Long som sang borsdagssangen for Riley. Hu blei 16 år i går. Eg såg bare Mr. Long ta fram gitaren og fram me kameraet va d. Haha, han e liksom bare den mest forvirra personen eg vett om. Han e løyen og utrolig koselige:D D va løye når han sang "Happy Birthday to you.." og så begynte på andra verset "How old are you now..." D va som om han sang t ei lidå jenta. Cory som e han på bildet me rødt hår e åg utrolig løyen. Han seie alt så fort åsså har han et sånn utrolig alvorlig blikk når han seie någe løye. Han e veldig morsom, men han må liksom sees LIVE. Så her e någen bilder av d:

PS: Han som står og ser på "Quiche-ene" på bordet mitt e foresten Andre, han e en tysk utvekslingselev.




















Ingen kommentarer: