søndag 30. november 2008

Thanksgiving helgå:D

Denne helgå va heilt kanon! Thanksgiving på torsdag og chill i tri dager ittepå:D Har vært herligt! I dag har me til og me hengt opp julelyså og fått opp julatreet. Knallkos:D Eg såg nettop Jul i Blåfjell på nrk-nettv:D hahha:D D va koseligt!<3 Eg fekk kalenderpakke i dag og - Pondus kalender for 2009:D Konge! Takk mor og far:D Eg va og me familien t kjerkå kor me såg d fussta lyset bli tent:D D va en koselige seremoni:D Ittepå når me sto utfor kom der ei dama bort t meg og sa hu hadde overhørt at eg va Norsk. Sjøl va hu norsk sa hu - eg tvile egentlig - for d fussta hadde hu ikkje fonne någen i Norge som va i slekt me na og for d andra hetta hu Carlson t ittenavn - You've been lookin' in the wrong country Woma'n! d va litt løye, men uansett, hu inviterte meg t ein ting kallt Nordic Fair som sko ver neste lørdag:D D va kjekt, då va der visst lefser og diverse folk som snakkte norsk og sånn, blir spennane! Kan jo ikkje gå glipp av d:D

Så i dag lagte eg en movieposter t et prosjekt eg har i Engelsk så derfor har eg egentlig brukt mye av "ferien" på å lesa og fordi eg måtte bli ferdig me denne bogå:P Bitten hett'an og me måtte skriva stil t an og laga plakat t:D Blei bra, men d va litt kjedelig.
Meg og Barb hang som sagt ud lyså på huset og buskane i dag - og i mårå eller seiner ska me kjøba et par reinsdyr og putta i hagen:D Hadde der bare vært snøøøøøøøø! Eg vil ha snø! Men men, eg overleve.. tror eg..

Ja! D holdt eg nesten på å glømma! EG kluppte meg i går:( Blei altfor kort! Men d e jaffal mye sunnere nå.. va ganske nerfor pga d.. menmen, eg overleve vel d åg!
Åsså va d jo borsdagen t Nina i dag:D 17 år og greier - bare ein måned t eg og fulle året nå... oisann.. blei visst 18 eg ja..JIPPI:D hehe

Så nå sitte eg her og vente på Frustrerte Fruer som komme på skjermen om ein halv time:D Wee.. gler mæ!

Eg håbe dåkk der jemma har ei fantastiske adventstid, og kose dåkker masse! Klem<3
Her e alle bildene fra Thanksgiving!









Ingen kommentarer: