onsdag 19. november 2008

Semifinalen og The Cheesecake Factory:D...

Lørdag: Me kom som alle vett(sikkert ikkje) t Semifinalen i Staten:D Me sko spela Deer Valley som e et lag fra Phoenix. D va veldig gjevnt alle tri fusste kampane men me tapte akkurat kvert sett. D va ganske trist. Dette betydde at sesongen va øve og jentene begynte å grina når me tapte. D va ikkje lykkehumør me andre ord. D som va bra va at Deer Valley vant Finalen - altså kom me på tredje plass i staten:D Så d e jo kjekt! Me blei lovte ein tur t "The Cheese Cake Factory" itte kampen. Der fekk me den beste maden ever! Eg hadde Chinese Nudles Salade som va knallgodt. Ittepå hadde alle et stort Ostekage stykke. Eg hadde Chocolate Mousse Cheesecake og d e den besta kagå eg någen gång har smakt. D smakte nokså mye som mørk sjokolade i Norge faktisk og d savne eg veldig mye. Ingen sjokolader her e goe - noge som faktisk e bra for då spise eg ikkje så mye sjokolade:D hehe... Kan jo ikkje bli smellfeide heller t eg komme jem:D Me reiste jem i bussene for siste gång og bare d va ganske trist. Nå har eg liksom spelt volleyball me disse jentene i 3 måneder i strekk, kver einaste dag. Så å komma jem i går og ikkje ha någe å jørr, va ganske merkelig:P hehe På mandag hadde me "bonfire" -bål inni skogen utfor skolen kor alle jentene satt rondt, me fekk beskjed om at me ikkje fekk lov å snakka og at bare Senior-ane og Trenerane fekk lov å snakka. Coach Lang begynte me "Whatever happens in the bonfire, stays in the bonfire" å så takkte di og snakkte om sesongen. D va utrolig koselig og alle hadde så masse koseligt å sei. For ei lidå stond følte'g nesten at Volleyball va ein religion, d va liksom så "Ære være Volleyballprogrammet" haha, men d va veldig kjekt. Så her e litt bilder fra siste kampen me laget:D...


























Ingen kommentarer: